Οι έντονοι ρυθμοί εργασίας και οι σύγχρονες ανάγκες στον τομέα της υγείας απαιτούν την ενσωμάτωση νέων πρακτικών στη διαχείριση της πληροφορίας και της επικοινωνίας. Το CRM (Customer Relationship Management) του DataLife HIS έρχεται να καλύψει αυτή την ανάγκη αποτελώντας ένα απαραίτητο εργαλείο για τμήμα εξυπηρέτησης και marketing. Τα έξυπνα εργαλεία που προσφέρει ενισχύουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και συμβάλλουν στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών και στόχων.
Healthcare CRM: Διαχείριση πωλήσεων και πελατειακών σχέσεων
Δυνατότητες
- Πολλαπλά πεδία προς συμπλήρωση: Τηλέφωνα, e-mail, διεύθυνση, επάγγελμα, ΑΦΜ κ.ά.
- Ιστορικό επικοινωνίας: Πλήρης καταγραφή της αλληλεπίδρασης, ταξινομημένη κατά ημερομηνία
- Ομαδοποιήσεις: Οι επαφές εντάσσονται σε κατηγορίες και υποκατηγορίες, όπως ενδιαφερόμενοι, προμηθευτές, συγγενείς, λίστα αναμονής κ.λπ.
- Εύκολη αναζήτηση: Πολλαπλά φίλτρα για την εύρεση κάθε πληροφορίας
- E-mail και μηνύματα: Δυνατότητα ενημέρωσης ασθενών και συγγενών για την υπενθύμιση ραντεβού, για τη διαβίβαση εγγράφων και παραστατικών που τους αφορούν καθώς και για την προώθηση νέων υπηρεσιών.
- Αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις: Υπενθύμιση υποχρεώσεων, γενεθλίων, ονομαστικών εορτών κ.ά.
- Διαχείριση παραπόνων: Καταγραφή παραπόνων και προγραμματισμός follow-up επικοινωνίας με τους πελάτες
- Σχέσεις επαφών: Οι επαφές συνδέονται με του ασθενείς, ώστε οι υπάλληλοι να γνωρίζουν άμεσα τις επαφές επικοινωνίας κάθε νοσηλευόμενου
- Αγαπημένες επαφές: Εύκολη και γρήγορη εύρεση (π.χ. κάποιου τακτικού προμηθευτή)
- Αρχεία: Ανάρτηση αρχείων και εγγράφων στον φάκελο της επαφής, όπως προσφορές και συμφωνητικά
Cloud ευελιξία
Παρακολούθηση πώλησης βήμα βήμα
Το υποσύστημα παρέχει εργαλεία για την οργάνωση των επαφών και την καταγραφή της επικοινωνίας, προσφέροντας μια αναλυτική εικόνα του ιστορικού αλληλεπίδρασης. Χάρη σε μια δομημένη διαδικασία, το τμήμα πωλήσεων προγραμματίζει follow ups και επισημαίνει σημαντικούς ενδιαφερόμενους. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύεται η ποιότητα εξυπηρέτησης και η αποτελεσματικότητα του τμήματος. Παράλληλα, η διαχείριση παραπόνων γίνεται με συστηματικό τρόπο και υποστηρίζεται η λήψη σημαντικών στρατηγικών αποφάσεων.
Mobile app
Οι κινητές συσκευές (smartphones και tablets) είναι αναπόσπαστα εργαλεία στις σύγχρονες μονάδες υγείας και διασφαλίζουν την πρόσβαση σε δεδομένα εν κινήσει. Με τη mobile εφαρμογή της DataLife, έχετε πρόσβαση στις δυνατότητες του CRM μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον χρήσης. Η άμεση πρόσβαση στα δεδομένα βελτιώνει την απόδοση και ενισχύει την ποιότητα εξυπηρέτησης, αυξάνοντας την κερδοφορία της μονάδας υγείας σας.
Επαφές και μηνύματα (CRM)