Ενσωματωμένο CRM σε λογισμικό υγείας

CRM (Customer Relationship Management)

15/01/2025

Οι ανάγκες στον κλάδο της υγείας έχουν αλλάξει δραστικά, απαιτώντας νέες προσεγγίσεις στη διαχείριση της πληροφορίας. Το CRM (Customer Relationship Management) σε ένα λογισμικό διαχείρισης μονάδων περίθαλψης αποτελεί πλέον ένα βασικό εργαλείο για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και την ανάπτυξη στρατηγικών που προάγουν την ποιότητα των υπηρεσιών και αυξάνουν τα έσοδα.

Βασικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες

1. Υποστήριξη πωλήσεων και διαχείριση σχέσεων

Το υποσύστημα καταγράφει και παρακολουθεί όλη την επικοινωνία, διατηρώντας ένα πλήρες ιστορικό για την αλληλεπίδραση με κάθε ενδιαφερόμενο. Έτσι, συμβάλλει ενεργά στη βελτιστοποίηση της προσέγγισης νέων πελατών και στη χάραξη στρατηγικών πωλήσεων.

2. Επικοινωνία και εξυπηρέτηση

Στο σύστημα CRM, η γραμματεία καταγράφει αναλυτικά τα στοιχεία επικοινωνίας και τις συνομιλίες με συγγενείς, φροντιστές και συνοδούς. Η λειτουργία αυτή υποστηρίζει τη διοικητική εργασία, συμβάλλει στη διαχείριση παραπόνων και ενισχύει την ποιότητα εξυπηρέτησης.

3. Αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις και ειδοποιήσεις

Χάρη στις δυνατότητες αυτοματοποιημένων υπενθυμίσεων και ειδοποιήσεων για υποχρεώσεις, ραντεβού, εκδηλώσεις, επισκέψεις, ονομαστικές γιορτές και γενέθλια, ενισχύεται η αίσθηση φροντίδας προς τον ασθενή και μειώνονται τα λάθη.

4. Αποστολή e-mail και μηνυμάτων

Το CRM προσφέρει τη δυνατότητα αποστολής email και SMS σε ασθενείς και ενδιαφερόμενους, είτε για ενημέρωση, είτε για προωθητικές ενέργειες, όπως νέες ιατρικές υπηρεσίες ή άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Το DataLife HIS προσφέρει όλες τις παραπάνω λειτουργίες από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του. Είναι ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης μονάδων υγείας με εξειδικευμένα εργαλεία CRM, που επιτρέπουν στους χρήστες να οργανώνουν εύκολα τις πληροφορίες των ενδιαφερόμενων επαφών, να ορίζουν σχέσεις μεταξύ τους και να αποθηκεύουν απαραίτητα έγγραφα.

Ανακαλύψτε το DataLife και τις λειτουργίες του εδώ: DataLife